Week 6, bijan op de helft alweer!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Week 6, bijan op de helft alweer!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Week 6, bijan op de helft alweer!!

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

27 Juli 2014 | Malta, Sliema

Hallo Iedereen,

Er is weer een week voorbij gevlogen, waarin van alles en nog wat is gebeurd. Door de weeks is niet zo spannend omdat we dan stage lopen. Maar in het weekend maken we nog wel het één en ander mee.

Maandag
Vandaag weer een normale dag stage gehad. De ochtend ging redelijk snel voorbij omdat we een groep hadden om les te geven. Fijne kinderen die al goed konden zwemmen, dus we hebben best veel met ze kunnen doen.
In de middag zijn we weer naar de fitness gegaan. Om vervolgens daarna nog even zelf te sporten.

Dinsdag
Dinsdag heb ik eigenlijk weinig over te vertellen. Deze dag is ongeveer het zelfde verlopen als de maandag. Prima dag met weinig bijzonderheden.
Alleen op het einde van de ochtend hebben we iets afgesproken over onze uren. Omdat we veel uren daar moeten lopen, krijgen we vort iedere woensdag vrij. Dat breekt lekker de week.
Na stage dus lekker naar huis gegaan met het gevoel dat we morgen kunnen uitslapen :) Joepie

Woensdag
Vrije dag. Vandaag is dus onze vrije dag. We hebben niet zo heel veel gedaan eigenlijk. Beetje rustig aan, even naar de winkel, verhaaltje schrijven, filmpje kijken en eten koken. Morgen er weer optijd uit voor een nieuwe stage dag.

Donderdag
Een rustige stage dag gehad. Lekker in het zonnetje op het zwembad en daarna richting de fitness. Wat eten gekookt en richting bed gegaan.

Vrijdag
Laatste stage dag voor deze week alweer en dan weer weekend. In de ochtend en de middag is het een beetje het zelfde geweest. Kinderen hebben lekker gezwommen en in de fitness heeft ook iedereen zijn best gedaan. Overdag had ik wel wat last van de warmte op het zwembad. Het begint nu steeds warmer te worden. Nu is het steeds rond de 31-32 graden, maar dat kan binnenkort dus op gaan lopen. In de avond hebben we niet zo veel gedaan. Filmpje gekeken en mijn dagboek bij gewerkt. Omdat ik in het begin nog geen dagboek had heb ik alles op mijn laptop staan en moet ik dat nu nog allemaal bijwerken. Morgen weer uitslapen :)

Zaterdag
Vandaag stond er niet zo veel op de planning omdat we in de avond naar afrojack gaan. Ik heb voor mijn doen redelijk lang uit geslapen en ben daarna maar opgestaan. Ik heb een wasje aangezet en ben mijn dagboek gaan bijwerken. Voor mij stond vandaag ook de kapper op het programma. Mijn haar werd al redelijk lang en durfde niet echt naar de kapper, dus heb het zo lang mogelijk uitgesteld dat ik maar 1 keer hoef te gaan. Met veel zenuwen ben ik dan toch maar naar de kapper gegaan. Ik heb het niet veel anders gedaan omdat ik dat hier ni et aan durfde. Als ik weer terug ben ga ik weer naar mijn vertrouwde kapper om er wat anders van te maken. Dus als je ideeën hebt laat maar weten. Als ik terug kom is mijn haar waarschijnlijk ook redelijk lang.
Ik de avond zijn we ons gaan klaarmaken voor AFROJACK, samen met school zijn we daar heen geweest. Het was een open air feest waar nog meet dj's kwamen. Verder kenden ik die niet. Maar toen afrojack kwam ging iedereen uit zijn dak, niet normaal. Echt te gek was dat. In de late uurtje zijn we dan toch maar weer richting huis gegaan. In de bus nog even de filmpje terug gekeken en daarna meteen naar bed gegaan. Morgen zou ik gaan uitslapen voor een goeie, maar ben benieuwd hoe ver ik zou komen.

Zondag
Vandaag zou ik voor een goeie gaan uitslapen. Omdat we om 4:00 pas in bed lagen mocht dat ook wel. De volgende morgen was het dus zo ver. Om 8:45 werd ik een keer wakker maar wou toch blijven liggen. Om 9:30 vond ik het wel genoeg en ben ik maar opgestaan om te gaan douche en naar de winkel te gaan. Ik ben lekker vers fruit gaan halen en ben daarna verder gaan werken aan mijn dagboek. We hebben wat wasjes gedraaid en zijn daarna aan de poets gegaan. Omdat we nu even alleen in ons appartement wonen hebben we alle kastjes, koelkast en vriezer uit geruimd. Alles weg gedaan wat niet van ons was. Daarna alles met een sopje uit gedaan. Alles weer fris en fruitig.
Daarna heb ik een serie gekeken en uiteraard weer mijn dagboek bijgewerkt. Ben nu bij dag 27. Dus schiet al op.
Dadelijk gouw genoeg gaan slapen want morgen weer fris en fruitig naar stage. Klaar voor een nieuw dagje.

We zitten nu al 44 dagen hier, dus al bijna op de helft. Voor ons gaat het allemaal heel snel. Ben benieuwd hoe dat voor jullie voelt. We hebben nog even te gaan hier. Dus nog genoeg stage en weekenden om van te gaan genieten. We hebben nog veel op het programma staan. Dus voor jullie nog genoeg om te lezen hier.

Voor nu ga ik afsluiten en zo slapen.

ByeBye everybody, see you next week.

  • 27 Juli 2014 - 22:26

    Ingrid:

    Hé lieve linda,

    Mooi verhaal weer! Geniet nog maar, doen wij dat hier ook van t lekkere weer! Xxx

  • 27 Juli 2014 - 22:39

    Jessica:

    Heey linda.
    idd leuk om je verhalen elke week te lezen. Leuk om te lezen dat je naar de kapper bent geweest. En tevreden. Tot het volgende verhaal. Dikke kus Jessica

  • 27 Juli 2014 - 22:54

    Linda De Boer:

    Dankjewel dames :), ik ben wel een paar dingen vergeten maar die zet ik er de volgende keer wel bij.

    Als jullie van het mooie weer genieten, dan doe ik dat hier ook.

    Kus Kus

  • 28 Juli 2014 - 00:56

    Nicole:

    mooi dat je het naar je zin hebt.
    afrojack gaaf zeg. geniet nu nog maar.
    dan doenog wij dat hier ook.

    tot het volgende verhaal.

    x nicole

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 6950

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: