Week 9, Armier Bay, Say Goodbye - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Week 9, Armier Bay, Say Goodbye - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Week 9, Armier Bay, Say Goodbye

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

17 Augustus 2014 | Malta, Sliema

Hallo Beste lezers,

Vandaag wel tijd gevonden om weer op zondagavond een verhaaltje te delen met jullie.
Helaas is het niet zo'n spannend verhaal omdat er niet heel veel gebeurd is. Dat hebben wij ook wel eens.

Maandag en Dinsdag 11-08-2014 - 12-08-2014
Dit was eigenlijk een dag zet zoals de andere dagen. Kort maar krachtig. Overdag aan het zwembad gestaan en daarna zijn we weer richting de fitness gegaan.

Woensdag 13-08-2014
Wat we hebben gedaan is uitgeslapen, boodschappen gedaan, wat wasjes gedraaid, eten gekookt en dat was het zo'n beetje. Echt een vrije dag met geen verplichtingen.

Donderdag 14-08-2014
Donderdag is er wel wat opmerkelijks gebeurd. In de ochtend was het net zoals anders. Les gegeven op het zwembad en daarna richting de gym. Daar waren we lekker aan het trainen. Kom er opeens iemand naar Kevin gelopen die zegt: wel goed je buik trainen want daar word je sterk van. Dus wij kijken elkaar al aan van huu.. een Nederlander. Wat doet die hier dan. Wij een beetje praten en uitleggen waar we vandaag kwamen. Ik zei dat ik uit Asten kwam, hij reageerde niet echt dus wist niet of die het wel kende. Bij Eindhoven, Helmond richting Venlo die kant op. Hij vroeg nog een keer waar ik vandaan kwam, misschien had hij het niet goed gehoord dat hij zelf. Uit Asten zie ik, zegt hij in eens lachend ' ik kom uit Someren '. Ik wist niet echt wat ik moest zeggen, want hoezo kom je iemand uit een dorp langs je tegen, in Malta. We moesten allebei wel wat lachen want het was gewoon raar. Wie weet zijn we elkaar wel ooit tegen gekomen. Ik weet alleen niet hoe die heet. Beetje praten wat hij hier dan deed, hij bleek hier ook voor stage te zijn. Haha echt toevallig dit. Ik ben nog wat door gaan trainen en daarna naar huis gegaan. Snap het nog steeds niet helemaal.

Vrijdag 15-08-2014
Laatste dagje van de week alweer. Op stage was het het zelfde als altijd weer. Een fijn dagje met niet zoveel bijzonderheden. Overdag niet en in de middag ook niet.
S'avonds zijn we een hapje wezen eten met de Nederlandse groep die we op stage hebben leren kennen. Leuke en gezellige mensen, die helaas alweer hun laatste avond hadden. Morgen vroeg zouden ze weer naar huis vliegen. We hebben gezellig wat gegeten en nog wat gebuurt. Het afscheid nemen of gedag zeggen was wel raar, want je weer dat je ze bijna niet meer gaat tegenkomen. We hebben zeker een leuke tijd met ze gehad op stage en op Malta, daarom was het ook wel raar om afscheid te nemen. Op stage zal het ook een stukje minder lachen worden zonder ze. Maar zo gaan die dingen, aan alle leuke dingen komt ook een eind. Over 4 weken zullen wij het zelfde hebben, maar zover is het nog lang niet. Toen ik ze gedag zei had ik ook een beetje het gevoel alsof ik ook naar huis ging. Misschien omdat het voor hun al bijna was. Ik weet ook niet waarom dat zo voelde. Maar achteraf ben ik nog klaar hier om afscheid te nemen. Dat doe ik over 4 weken wel.

Zaterdag 16-08-2014
Vandaag zouden we de tempels gaan opzoeken. Ik kan daar best kort over vertellen. De busroute was lang, maar die klopte wel helemaal. Dat was wel goed. De tempels onder de grond zijn tot 02-10-2014 volgeboekt, daar konden we dus niet heen. Maar ze hebben ook ergens tempels die je vanaf buitenaf kunt zien, en die hebben we helaas niet kunnen vinden. We hebben dus een mooie bus reis gehad en dat was het wel voor deze dag. Ik wil zeker nog wel gaan kijken daar. Dus ik ga opzoeken hoe je er kunt komen en dan terug om te kijken of we er kunnen komen. Wanneer dat is, weet ik niet precies, wel binnen nu en 4 weken.

Zondag 17-08-2014
OP zondag bezoeken we altijd een bijzonder strand, wat net wat verder rijden is. Vandaag zijn we naar Armier Bay geweest. Is in totaal zo'n 1,5 uur rijden en ligt best afgelegen. Als je er komt denk je dat het niet zo bijzonder is, maar die bedjes en het uitzocht was er zeker, ook het water was wel prima. Er stond een harde wind vandaag dus je voelde niet goed aan hoe warm de zon was. Ik heb vooral liggen zonnen en ben eigenlijk niet het wat in geweest, alleen om een keer af te spoelen. In het begin had ik het wat koud door de wind en heb toen bedacht om niet het water in te gaan. Ik heb wat Nederlandse boekjes kunnen lezen, dus ben weer helemaal op de hoogte van vanalles en nog wat. Thuis lekker wat gaan eten, wasjes weer aanzetten en ontspannen.

Morgen gaan we alweer week 10 in. Weer optijd opstaan richting stage en lekker gaan sporten. Met de warmte gaat het ook wel goed. Ooit is het niet uit te houden en de andere keer valt het wel weer mee. Zo gaat het de hele tijd een beetje.

Voor nu wens ik iedereen nog een fijne zondag avond toe en tot volgende week weer.

CiaoCIao,

  • 17 Augustus 2014 - 21:06

    Guus:

    Wat krijgen we nou? Heb jij Nederlandse boekjes gelezen? Het moet niet gekker worden: een student die leest.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 6985

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: