Het Weekend!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Het Weekend!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Het Weekend!!

Door: Linda

Blijf op de hoogte en volg Linda

22 Juni 2014 | Malta, Sliema

Hallo vanuit het zonnige Malta :)

Het weekend is weer bijna voorbij, dus ik heb weer genoeg om over te vertellen. Ik heb heel wat mee gemaakt in het weekend.

Vrijdagmiddag is het weekend begonnen voor ons. Na stage zijn we nog even wat gaan zwemmen, om daarna onze spullen in te gaan pakken en te gaan verhuizen. We zijn naar een ander appartement gegaan, waar we samen en het zelfde huis verblijven. Voor ons handiger vanwege stage en om boodschappen te gaan doen om samen te gaan eten, Voor mij was het deze dag de laatste dag dat ik de alpe D'huez ging beklimmen. Het is nogal een stijlen berg die ik heel de week opgelopen heb. Wel goed voor de kuitjes ;). In de middag zijn we richting het appartement gegaan. Leuke en nieuwe mensen ontmoet. Mooi appartement ook.

Zaterdag zijn we richting the point gegaan, een groot overdenkt winkelcentrum waar genoeg winkel zijn. Ik heb nog niet echt iets kunnen vinden daar. In de middag zijn we naar de zee voor huis gegaan. We stappen het huis uit gaan naar rechts en daar is de zee al. We zijn daar gaan snorkelen waar je de vissen onder je ziet zwemmen, echt heel mooi. Ik ben naar de bodem gegaan om stenen op te duiken en heb 1 mooie gevonden, een doorzichtige. Nog nooit gezien. In de avond hebben we 12 years a Slave gekeken, echt een indrukwekkende film.

Zondag zijn we naar paradise bay gegaan, ongeveer een uurtje met de bus. Het is aan het einde van het eiland richting comino en gozo. Het is echt een hele mooi plats om daar te gaan zwemmen. Het strand is niet heel groot. Maar het water is mooi helder, je kan alles zien wat je wilt, vissen, zee egels en kwallen. Echt de moeite waard om daar heen te gaan.

Het is de bedoeling dat we ieder weekend een ander strand of bay gaan opzoeken. Zo hebben we dadelijk heel het eiland gezien en er van genoten.

Morgen bent de stage week weer dus dan kunnen we er weer tegen aan.
S' avonds speelt Nederland weer, wat we uiteraard gaan kijken en daarna gaan we naar de welcom party van onze school.
Na deze week starten we ook met onze Engelse lessen. Het Engels spreken gaat me prima af, maar het is nooit verkeerd om wat bij te leren.

Hopelijk hebben jullie genoten van het verhaaltje.
Tot de volgende keer weer

CiaoCiao :)

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 179
Totaal aantal bezoekers 6954

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: