Week 12, Stage zit erop!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Week 12, Stage zit erop!! - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Week 12, Stage zit erop!!

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

07 September 2014 | Malta, Sliema

Hallo Iedereen,

Ik vertel even over de laatste stage week. Dus van Maandag t/m Vrijdag, het weekend ga ik apart doen. Anders word het veel te veel.

Maandag 01-09-2014
Vandaag is de maand september in gegaan. Dat houd in dat we nog maar een paar dagen hebben en de laatste stage week is in gegaan. Vandaag was weer de eerste dag van de week, ik moet er dan altijd even inkomen en nog wakker worden. Stage is goed verlopen, is niks speciaals gebeurd. Thuis hebben we niet zo veel meer gedaan. Wat papieren in orde gemaakt en dat was het wel

Dinsdag 02-09-2014
vandaag stonden er verschillende activiteiten op het programma. We zijn er een paar weken mee bezig geweest en vandaag was het dan zover. We zijn iets eerder begonnen om alles in orde te maken en optijd te kunnen beginnen.
Iedereen was tevreden met de activiteiten. Daarna ben ik de sportschool in gegaan. Thuis eten klaar maken en dat was de lange dag dan weer.

Woensdag 03-09-2014
Na stage zijn we uitgenodigd om samen met de baas en wat collega's mee te gaan lunchen. Ik weet niet of dat normaal de bedoeling is, maar we voelde ons er wel goed bij. We zijn naar Mamma mia geweest, hun vertelde dat je daar goed kunt eten.
In het begin voelde ik me wat ongemakkelijk en wist ik niet echt wat ik moest zeggen. Hun waren wijntjes aan het drinken en vooral in het Maltees aan het praten. Ze legde het daarna wel in het Engels wat uit. Ik had zin in een salade, ik wou niet heel veel eten. Ik heb een zalm salade gegeten. Die was echt super lekker, alleen echt te veel. Alleen een toetje gaat er natuurlijk wel altijd in :). Daarna moesten we weer terug aan het werk. Naar huis, wat eten en relaxen.

Donderdag 04-09-214
Vandaag was niet zo bijzonder. Een simpele en gewone stage dag. Daarna wezen sporten, naar huis en voorbereiden voor de aller laatste stage dag.

Vrijdag 05-09-201 4
De aller laatste stage dag was aangebroken. We hebben het er vaak over gehad. Hoe zo het zijn, hoe zou het gaan enz. Nu was deze dag dan ook echt aangebroken. Eerst hebben we weer alles klaar gezet voor de activiteiten die plaats zouden vinden. Toen dat allemaal stond zijn we naar de coaches toe gegaan. We hebben een praatje gemaakt en foto's gemaakt met iedereen. Droog eindigde we niet. Ze hadden ons er wel al op voorbereid maar keken wel hoe het zou zijn. Onze vriend Alex pakte me stevig vast richting het zwembad, ik kon letterlijk geen kant op. Hij had me om mijn armen heen, strak vast. En Plons, daar ging ik. Met kleren en al. Eerst vond ik het niet super, maar uiteindelijk kon ik er wel mee lachen. Kevin was ook de Klos, plons daar ging hij. Toen we eruit wilde komen werden we nog 3 keer achter elkaar erin geduwd. Toen vond ik het wel genoeg geweest. Alex ook.
Toen het programma ' summer on the move'' erop zat moesten we dan toch echt afscheid nemen. :( geen leuk moment. In de fitness hebben we ook nog een praatje gemaakt en afscheid genomen. Ook de Big Boss hebben we een kaart gegeven en bedankt voor alles.
Ik had een dubbel gevoel op dat moment. Het was fijn om klaar te zijn, maar het voelde niet goed om weg te gaan. Zo'n leuke en lieve mensen die je waarschijnlijk nooit meer zult zien.

Nu is het tijd om te relaxen en te genieten van de laatste paar dagen. We hebben nog een planning gemaakt wat we allemaal nog gaan doen. Uitslapen hoort daar niet echt bij.

Morgen gaan we naar het eiland Gozo. en zondag naar Popeye Village.

Daar ga ik een apart verslag van maken. Je zult de komen de tijd vaker verslagen voorbij zien komen. Omdat we nog veel gaan doen word het te veel om het van één week te schrijven. Zo zien jullie precies wat ik de laatste dagen in Malta doe.

Hopelijk genieten jullie net zo van de verhalen als ik doe tijdens de activiteiten.

CiaoCiao

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 148
Totaal aantal bezoekers 6929

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: