week 11, Party People - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu week 11, Party People - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

week 11, Party People

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

31 Augustus 2014 | Malta, Sliema

Hallo Lezers,

Na een kort nachtje, toch mijn energie bij elkaar gezocht om een verhaaltje te type. Vandaag heb ik er helemaal geen zin in, eigenlijk had ik vandaag nergens zin in.

Maandag 25-08-2014
Vandaag weer een dagje stage achter de rug gehad. We zijn al wat bezig geweest met de spellen voor in de laatste week. Wij moeten dat coördineren en in elkaar zetten. Erg leuk om mee bezig te zijn en voor te bereiden. Verder is er niet zo veel gebeurd.

Dinsdag 26-08-2014
Vandaag weer een normaal dagje gehad. Je merkt ook dat we naar het einde toe gaan. Er komen steeds minder kinderen waardoor het ook rustiger word.

Woensdag 27-08-2014
Normaal zou ik zeggen uitslaap dag, maar deze woensdag was dat niet. We moesten gewoon naar stage om te helpen. Heel druk was het deze dag ook niet. Je merkt wel meteen dat je geen dag meer vrij bent. Je bent veel vermoeider en alles is ook wat zwaarder.

Donderdag 28-08-2014
Vandaag hebben we de spellen en het plan moeten showen aan de bigg boss. Ze was erg te vrede en alles zag er netjes uit, helemaal goed dus. We moeten nog wel een paar dingen toevoegen en dan is alles helemaal af. Ze vertelde ook dat er belangrijke mensen uit Malta gaan komen, dus alles moet tot in de puntjes perfect gaan. Ook zijn we voor volgende week uitgenodigd door de bigg boss en wat collega's om wat te gaan eten. Ik ga ervan uit dat we dus alles goed doen en ze ons aardig vinden.

Vrijdag 29-08-2014
Jeuh, laatste dagje van de week alweer. Bijna weekend. Er is niks spannends gebeurd vandaag. Rustig dagje stage, thuis gekookt en een filmpje gekeken. We hebben nog een lekker ijsje gegeten bij de zee. Om de hoek bij ons huis zit een ijs-shop, en dat ijs is echt zo lekker. Dat zal ik wel gaan missen.

Zaterdag 30-08-2014
De dag van de bootparty is aangebroken. Kevin en ik gaan hier niet echt opstap omdat we door de week veel werken en dan erg vermoeid zijn en we willen veel van het eiland zien. Zonde als je terug gaat en je hebt alleen je stage en de kroegen gezien. Dat kan ik ook in Nederland doen. Maar een bootparty is toch anders.
Eerst hebben we de laatste weekelijkse boodschappen gedaan. Omdat we de laatste stage week ingaan en de allerlaatste week kijken we gewoon iedere dag wat we willen eten en waar we zin in hebben. Niet fijn dat we daar nu al over na moeten denken. Daarna zijn we ons klaar gaan maken en richting de boot gegaan.
De bootparty begon rustig, we hadden een mooi uitzicht en het weer was prima er was goede muziek. We hebben gezellig wat drankjes gedronken en gebeurt. Lekker gedanst en heb het goed naar mijn zin gehad. Top avond dus. Terug naar huis was iets lastiger, maarja dat hoort er nu eenmaal bij. Daarna samen met Linda van Mullekom nog gaan uiteten bij de MCDonalds, de rest lag al in bed.

Zondag 31-08-2014
Na een hele korte nacht toch maar op gestaan voor een ijskoude douch, word je lekker wakker van. Daarna met z'n alle gezellig ontbijten en de dag door zien te komen.
Ik heb niet zo veel gedaan, eigenlijk helemaal niks. Had ook echt nergens zin in. heb wat muziek geluisterd, filmpjes gekeken en foto's terug gekeken. Vanavond ga ik ook niks speciaals meer doen, lekker optijd naar bed.

Volgende week gaan we al onze laatste stage week in. Het zal een drukke week worden met veel bijzondere dingen. We moeten ook afscheid gaan nemen van iedereen. En dan zit het, er alweer bijna op.

Volgende week krijgen jullie weer een nieuw verhaaltje te lezen. Een bijzondere week.

CiaoCiao People

• 01 September 2014 - 00:41

Jose:

Veel plezier in deze laatste week!

• 01 September 2014 - 09:55

Linda:

Geniet er nog van! Veel plezier.