Week 10, Blue Grotto - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Week 10, Blue Grotto - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Week 10, Blue Grotto

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

25 Augustus 2014 | Malta, Sliema

Hallo Beste Lezers,

Sorry dat ik weer een dag te laat ben. Maar... ik heb altijd een goede reden, dus deze keer natuurlijk ook. We hebben dit weekend niet zo veel tijd gehad en ik heb het één en ander moeten bestellen en versturen. Dus vandaag nu pas.
Afgelopen week hebben we natuurlijk weer volop stage gelopen en het weekend hebben we weer wat bezichtigd.

Maandag 18-08-2014
Nieuwe week van de stage alweer. Vandaag was er weer een nieuw meisje op stage aangekomen. Ze komt uit Italië, en die zijn niet zo snel. Dat is de eerste week ook wel gebleken. Verder is ze wel oke.
We hebben in de ochtend eerst weer mee geholpen bij het zwembad. Het verliep allemaal rustig en georganiseerd. Er was alleen een coach ziek of er was iets mee waarom ze er niet was. Er moest dus iemand invallen bij de fitness les en daar werden we dus voor gevraagd. Ik heb dus een lesje fitness kunnen geven, tijdens de zwemlessen. Even wat anders en leuk om te doen. Er was helaas geen airco aanwezig, dus lekker warm en veel zweten. S'middags was het erg warm aan het worden. In de fitness was het dus weer net zo als normaal.

Dinsdag 19-08-2014
Dinsdag was eigenlijk het zelfde als de andere dagen. Niet zo veel gebeurd en net zoals anders. Coachen geholpen, zwembad klaar gemaakt en les gegeven. Wel ben ik vandaag in het water gevallen. Ik hield een kindje vast die ik in het water wou gooien. Zei had het idee om mijn nek vast te pakken en daar gingen we. Ze moesten wel lachen en vonden het dus wel leuk. Ook de coaches vonden het erg leuk. Ik kom er natuurlijk ook wel om lachen.
Daarna hebben we de laatste week van summer on the move besproken. Op 2 dagen zullen er verschillende spelletjes plaats vinden. Ze heeft even verteld hoe ze het wil hebben en gaat doen. Daarbij heeft ze ons gevraagd om de spelletjes te gaan maken en voorbereiden. Dus de komende tijd moeten we dat gaan voorbereiden. Je zult foto's voorbij zien komen hoe het gegaan is en hoe het was.
In de middag was het ook prima te doen, niet heel druk en wat mensen kunnen helpen. Daarna zelf nog even aan de gang gegaan. Moet komend seizoen ook weer fit zijn om te handballen.

Woensdag 20-08-2014
Joehoe, uitslaap dag!!!
Vandaag hebben we dus uitgeslapen. Verder hebben we onze wekelijkse boodschappen gedaan bij de Lidl en smiddags had ik een afspraak op het internet en telefoon. Degene die ik bedoel weet dan wel genoeg denk ik zo. Erg gezellig was dat, hihi.

Donderdag 21-08-2014
Dag 3 van de stageweek. JA wat zal ik ervan zeggen. Het was erg gezellig deze dag. De Italianen waren er gisteren niet dus die kregen vandaag een flinke preek. Ook was de baas erg over ons te spreken en mochten we de Italianen flink gaan aansturen. Daar hebben wij helemaal geen problemen mee. In de fitness was het wat drukker dan normaal, waarom weten we ook niet. Het was weer erg warm dus daar lag het niet aan.

Vrijdag 22-08-2014
Laatste dagje alweer, zitten dichtbij het weekend. Vandaag was er eigenlijk niks bijzonders gebeurd. Coaches geholpen en mijn best gedaan. In de fitness eigenlijk het zelfde.
In de avond hebben we een mooie film gekeken waarbij we toch even frisse lucht nodig hadden. The fault in our stars echt een mooie film. Daarna zijn we even naar de zee en rotsen gelopen. Even uitwaaien en over bepaalde dingen nadenken. Waar toch nog redelijk veel mensen bij de rotsen, ik denk dat dat hier erg normaal is. Toch maar richting naar huis gegaan en gaan slapen.

Zaterdag 23-08-2014
Vandaag stond er weer wat op het programma. THE BLUE GROTTO. Eerst een bus ritje richting de andere kant van Malta, in een uurtje ben je er al. We hebben het laatste stukje gelopen, wat zeker de moeite waard was. Echt zo mooi. Hoe verder we bij de zee kwamen hoe mooier het werd. Daarna kwamen bij de Blue Gortto en daar hebben we onze ogen uit gekeken. We hebben een kaartje gehaald en zijn in de boot gesprongen richting de rotsen. Ik heb echt genoten en dingen gezien die ik nog nooit eerder heb gezien. Mooie rotsen, plekjes, op de zee varen en een lekker zonnetje erbij. Eenmaal terug hebben we wat dingen bijgewerkt en onze nieuwe huisgenootjes opgewacht. We hoorde ze al aankomen en zaten dus braaf achter de laptop te wachten op ze. Ze hadden niemand verwacht, dus wisten niet dat we er zaten. Het zijn 2 leuke meiden uit Brabant. De één komt uit Ette-Leur en de andere uit Someren. Erg toevallig dus. We kunnen er goed mee opschieten en zijn er zondag dan ook mee naar de zee geweest.

Zondag 24-08-2014
Vandaag zijn we dus naar de rotsen en de zee geweest. De zee was vandaag wild, hebben we anders nog niet echt mee gemaakt. Aan het einde van de middag zijn we terug gegaan. Hebben wat dingen bijgewerkt, met mijn ouder gesproken en avond eten gemaakt. Ik heb wat verhaaltjes gemaakt en ben lekker gaan slapen.

We zitten nu in de laatste 2 weken van onze stage. Het gaat allemaal erg snel nu op het einde. Ik heb het nog steeds erg naar mijn zin, en denk er nog niet aan om naar huis te gaan.
We willen nog een paar dingen gaan bekijken en verder terug gaan naar de stranden die we erg mooi vonden. We zitten vandaag alweer op dag 73 die weer bijna voorbij is.

We moeten de laatste 2 weken volle weken gaan lopen. Omdat er woensdag wat mis was gegaan op stage heeft ze gevraagd of we de woensdag ook kunnen komen. Voor de laatste 2 weken vinden we dat niet zo heel erg. Dus we gaan weer vol aan de bak.

Volgende week zien jullie weer een nieuw verslag verschijn. Iedereen nog een fijne vakantie, voor sommigen is het nieuwe schooljaar vandaag weer begonnen. Ook voor die mensen veel plezier :)

ByeBye, CiaoCiao,
Linda de Boer

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 143
Totaal aantal bezoekers 6936

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: