English Week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu English Week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

English Week

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

03 Juli 2014 | Malta, Sliema

Hello readers,

Deze week ben ik begonnen met de Engelse lessen. Ik had er zondag nog heel veel zin in, maar dat veranderde al snel.
Maandag heb ik de eerste dag gehad. In het begin was het goed te volgen en te begrijpen. Toen we in het boek aan de slag gingen met de teksten veranderde dat al snel. Ik begreep niet veel van waar het over ging. Ik heb wel geprobeerd om het te volgen. Na de eerste les voelde ik me dus niet zo fijn en me erg onzeker of het wel het juiste niveau voor mij zou zijn.
's middags zijn we naar de winkel geweest voor de wekelijkse boodschappen. 1 keer in de week gaan we naar de Lidl om de grote dingen te halen. Voor de kleine dingen gaan we in de buurt naar de supermarkt.

Dinsdag had ik niet zo veel in de les vanwege wat er maandag gebeurd was. Ik heb even met de leraar gesproken om aan te geven wat mij dwars zat en waar ik wat moeite mee had. Hij gaf aan dat dit niveau goed voor mij is, alleen dat het in het begin wat moeilijk kan zijn omdat ik niet in de business wereld zit. Voor mij was dat goed om te horen en ben dus gewoon de lessen gaan volgen. Deze dag was een goede les om alles te snappen. De lessen gaan ook erg snel voorbij hier.

Woensdag weer een nieuwe dag. Ik had weer zin om naar school te gaan en nieuwe dingen te leren.
Voor donderdag geld het zelfde.

Het sporten gaat ook goed hier. We gaan ongeveer dagen in de week. Het is fijn om lekker te sporten hier. OP de bus wachten is ooit wat minder. Door het sporten kan ik even mijn hoofd lekker leeg maken en mijn energie kwijt. School vraagt ook veel energie van mij, maar daar ik zit ik stil. Niet echt iets voor mij. Daarom lekker sporten daarna :).

Morgen nog een dagje naar school en dan is het alweer weekend. Volgende week begint school weer gewoon op nieuw. Hopelijk een beteren maandag dan deze.
Morgen komt mijn broer ( Rick ) nog even langs om te kijken hoe ik woon hier. Zondag gaat hij weer terug en blijf ik nog even hier.

Voor het weekend staat er ook weer van alles op de agenda gepland. Wat dat is horen jullie zondag weer, in het weekend verslag.

Fijne vakantie iedereen en weer veel lees plezier.

adjö så länge


Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 144
Totaal aantal bezoekers 6937

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: