Vr, Za, Zo 27/29 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Vr, Za, Zo 27/29 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Vr, Za, Zo 27/29

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

29 Juni 2014 | Malta, Sliema

Hallo Lezers,

Iedereen zal net zo blij zijn als ons omdat Nederland zo net gewonnen heeft :) We hebben het weer gedaan dus op naar de volgende ronden. We houden het hier net zo goed bij als jullie.

Ik zal beginnen met wat ik de afgelopen dagen gedaan heb. Vrijdag was op stage een gewoon normale dag net zoals de andere dagen. Het is nog steeds leuk. Dit was de laatste dag van de scholen en het zwemmen. Nu hebben ze even vrij en beginnen ze over 2 weken aan ' Summer on the Move'. Een heel nieuw programma waar ik meer over zal vertellen als het zo ver is.
Rick is aangekomen in Malta om zijn vakantie te vieren. In de middag ben ik hem even gaan opzoeken om te horen hoe het met hem gaat. Hij maakte het goed zij hij.
In de avond zijn we naar Bugiba geweest. Dat is een klein dorpje, ongeveer 40 minuten van ons vandaan. We hebben gekeken hoe het eruit zag en meteen wat gegeten. We zijn weer richting huis gegaan om ons voor te bereiden op het nieuwe avontuur.

Het nieuwe avontuur zou pas in de middag starten. In de ochtend ben ik even naar the point geweest om wat te winkelen en langs de pier te lopen. In de middag zijn we begonnen met het duiken. Ik had er heel veel zin, om vooral te zien wat er hier allemaal onderwater te beleven is.
We kregen eerst een begin filmpje te zien over de uitrusting, het water, de druk, de signalen en wat je moet doen in nood. Het begin dus.
Daarna hebben we onze uitrusting klaar gemaakt en zijn we het water in gegaan. Eerst om te leren hoe je ademt onderwater en wat je moet doen as je mondstuk uit gaat of als je lucht op is. Daarna zijn we dieper gegaan om gewoon te gaan duiken.
Het was erg indrukwekkend en zeker de moeite waard. Daarom hebben we ook besloten om ermee door te gaan en mijn PADI hier te gaan behalen. Dat is een kort uitgelegd, een certificaat waarmee je overal kan gaan duiken. Als je er meer over wilt weten kan je wachten tot ik terug kom om het te vragen of je zoekt het even op op internet ;).
In de avond heb ik het rustig aan gedaan.

Zondag ben ik vroeg op gestaan om te gaan sporten. Lekker wakker worden en de dag actief te beginnen. In de middag hebben we even aan het water gelegen. De zon was vandaag erg aanwezig dus zijn niet te lang gebleven. Eenmaal weer thuis hebben we ons klaar gemaakt voor het voetballen. We hebben gewonnen dus de dag heb ik goed kunnen eindigen.
Helaas niet in de tent bij ZSG, maar ik heb daar mooie foto's van gezien.
Geniet er nog even van en maak er een mooi feestje van daar :)

Morgan zal de wekker rond 07:00 gaan, we gaan dan naar school toe. Op school zullen we aan ons Engels gaan werken. De school duurt 2 weken, daarna starten we weer met stage.

Over een paar dagen laat ik aan jullie weten hoe het school leven er hier aan toe gaat.

Voor nu wens ik iedereen een fijne avond en misschien wel een feestje toe.

ByeBye
Até Logo
CiaoCiao
Au Revoir

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 139
Totaal aantal bezoekers 6933

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: