Dag 3, 4, 5 en 6 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu Dag 3, 4, 5 en 6 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Dag 3, 4, 5 en 6

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

19 Juni 2014 | Malta, Sliema

Hallo lezers,

Ik ben inmiddels begonnen met de stage in de fitness en het zwembad. Het is allebei leuk om te doen, lekker bezig zijn dus met de hitte hier ;)

De eerste stagedag was op dinsdag, wat een erg lange dag is geweest. Ik heb mee gelopen bij het zwembad om te kijken op welke manier ze hier les geven. De lessen verschillen in opbouw en manier van lesgeven wel wat van Nederland. Dat is wel fijn omdat we dan nieuwe dingen bij kun leren en in de praktijk kunnen toepassen.
De fitness is een beetje het zelfde als in Nederland, alleen zijn de mensen die hier fitnessen vriendelijk en sociaal. In Nederland kom je ooit van die matcho's tegen in het krachthonk, hier is dat dus anders. Leuk om daar bezig te zijn.

Woensdag heb ik niet zo veel te vertellen. Was een beetje het zelfde als dinsdag. Ik heb ook weer een fijne en goede dag gehad. S'avonds zijn we Sliema verder gaan verkennen waar we mooie gebieden zijn tegen gekomen.

Donderdag waren er allemaal nieuwe leraren om les te geven, fijn om te zien hoe anderen dat doen en wat je er weer van kan leren. Deze dag heb ik les gegeven aan een kindje van ongeveer 7 jaar denk ik. De leraar vroeg of dat ik wist hoe ik les moest geven en of ik dan het water in wou om hem te helpen. Leuk om dat te doen, dus dat heb ik meteen gedaan. Ik heb hem leren zwemmen waarbij ik dichtbij in de buurt was om hem te helpen. In het begin kon hij amper zwemmen en was hij een beetje bang, daarna heeft hij stukjes zelfstandig gezwommen waarbij ik wel in de buurt was. Uiteindelijk kon hij zwemmen, onderwater gaan en vanaf de rand in het water springen. Echt een top ervaring om hem dan zo zien te genieten en niet naar huis wil gaan. Heb nog een compliment gekregen van zijn leerkracht, die kan ik dus mooi in mijn zak steken :). Ik vond het zelf ook heel leuk om te doen en hoop dat ik dat zo nog vaker kan gaan doen.

Morgen hebben we een evenement, wat dat inhoud krijgen we morgen te horen. Morgen gaan we ook verhuizen naar een ander appartement, mijn spullen staan zo goed als ingepakt om te gaan verhuizen. Hoop dat ik het daar net zo naar mijn zin krijg als hier, maar dat denk ik wel.

Na morgen is het al weekend :). Het volgende verslag zal ik waarschijnlijk plaatsen na het weekend.

Tot de volgende keer,

CiaoCiao

  • 20 Juni 2014 - 22:34

    Rian:

    Hoi Linda

    ik lees dat je het erg leuk hebt daar. Geniet maar en ik hoop dat je veel leert. Succes met de verhuizing en met de stage

    groetjes uit een koud Asten

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 212
Totaal aantal bezoekers 6923

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: