Het volgen van mijn reis - Reisverslag uit Asten, Nederland van Linda Boer - WaarBenJij.nu Het volgen van mijn reis - Reisverslag uit Asten, Nederland van Linda Boer - WaarBenJij.nu

Het volgen van mijn reis

Door: Linda de Boer

Blijf op de hoogte en volg Linda

11 Juni 2014 | Nederland, Asten



Voor de mensen die het interessant vinden en bij willen houden wat ik in Malta ga doen, kunnen ze via deze link op te hoogte blijven. Ik zal regelmatig een reisverslag plaatsen hoe het de afgelopen tijd gegaan is en wat ik gedaan heb.

Over 2 dagen vertrek ik al :)

  • 11 Juni 2014 - 18:35

    Jeroen Cortooms:

    Linda veel plezier alvast en tot over 3 weken?!

  • 11 Juni 2014 - 18:47

    Daniël Van Schijndel:

    Linda, veel plezier gewenst in het mooie Malta en ik ga je blog goed volgen! :)

  • 11 Juni 2014 - 18:48

    Ingrid:

    Hee linda,
    Ik ga je zeker volgen!

    X ingrid

  • 11 Juni 2014 - 22:16

    Nicole:

    heel veel plezier en ga hier wel je avonturen lezen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Linda

Actief sinds 11 Juni 2014
Verslag gelezen: 298
Totaal aantal bezoekers 6927

Voorgaande reizen:

13 Juni 2014 - 13 September 2014

Het volgen van mijn reis

Landen bezocht: